Autor Wątek: Wrestler Bridge  (Przeczytany 3484 razy)

Offline Majkel

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 320367
  • Reputacja: +11/-2
    • Zobacz profil
Wrestler Bridge
« dnia: Nie, 07 Lut 2016, 18:02:16 »
Ćwiczenie do korekcji zapadnięcia mostka (pectus, lejek, klatka szewska, pectus excavatum) zainspirowane z wrestlingu, wymaga dużej kontroli i precyzji podczas wykonywania, jednak nie jest tak trudne na jakie wygląda.

90% masy ciała powinno znajdować się w górze, natomiast pozostałe 10% w tylnej górnej części głowy



1. Upewnij się, że powierzchnia nie jest śliska i jest całkowicie pozioma.
2. Nie śpiesz się, przed przejściem do wykonywania tego ćwiczenia obejrzyj kilka filmów  ew. poproś o pomoc rehabilitanta, trenera personalnego.
3. Rozgrzej się
4. Nie należy wykonywać wielu powtórzeń. To nie jest zwykłe monotonne ćwiczenie (od 3 do 5 powtórzeń jest wystarczające.)

Szukaj materiałów wideo w serwisie YouTube  "Wrestling Bridge", ćwiczenie jest modyfikowane w różny sposób w celu dopasowania go w oparciu o wysoką mobilność w obrębie klatki piersiowej.



Etapy poprawnego ćwiczenia w załączniku
*dla zalogowanych.
« Ostatnia zmiana: Nie, 07 Lut 2016, 20:31:10 wysłana przez majk »

Tags: